Često postavljana pitanja
  1. Što je personalizacija i kako je naplaćujete? Personalizacija je usluga kojom možete dodati svoj osobni dodir na proizvode koje kupujete na našem web shopu. Možete odabrati da na proizvod stavimo vaše ime i datum, osobnu fotografiju, kratku poruku ili duži tekst. Cijena personalizacije ovisi o broju riječi koje želite napisati:
    • Ime i datum: 3 eura
    • Do 15 riječi: 6 eura
    • Više od 15 riječi: 9 eura Izrada potpuno novog proizvoda naplaćuje se ovisno o vašim željama, no uvijek vam dostavimo ponudu kako biste znali točno koliko će vas proizvod koštati. Nema iznenađenja.
  2. Da li tekst koji već piše na proizvodu ulazi u cijenu personalizacije ili se i to plaća? Tekst koji već piše na proizvodu je dio standardnog dizajna i ne ulazi u cijenu personalizacije (osim osobnih imena- ona se dodatno naplaćuju) Ne morate platiti dodatno za taj tekst, ali ga ne možete ni promijeniti. Ako želite dodati svoj tekst, to se naplaćuje kao personalizacija.
  3. Kako naručiti personalizirani proizvod? Naručivanje personaliziranog proizvoda je vrlo jednostavno. Nakon što odaberete proizvod koji želite kupiti, kliknite na opciju “Personaliziraj”. Tada ćete moći upisati tekst koji želite da bude na proizvodu.
  4. Kako platiti za personalizirani proizvod? Plaćanje za personalizirani proizvod je isto kao i za bilo koji drugi proizvod na našem web shopu. Možete platiti pouzećem, karticama ili PayPalom ili s tekućeg računa. Prihvaćamo sve glavne vrste kartica i valuta. Plaćanje je sigurno i zaštićeno.
  5. Koliko dugo traje izrada i dostava personaliziranog proizvoda? Izrada personaliziranog proizvoda traje 3-5 radnih dana od primitka vaše narudžbe. Dostava ovisi o vašoj lokaciji i načinu dostave koji odaberete. Dostavljamo u skoro cijeloj Europi.
  6. Mogu li vratiti ili zamijeniti personalizirani proizvod? Nažalost, ne možemo prihvatiti povrat ili zamjenu personaliziranog proizvoda, osim ako je proizvod oštećen ili neispravan. Proizvod je napravljen po vašoj specifikaciji i ne može se prodati drugome. Molimo vas da pažljivo provjerite tekst i dizajn prije potvrde narudžbe, no obavezno šaljemo vizual kod na pregled kod personaliziranih poklona
  7. Što ako nisam zadovoljan kvalitetom proizvoda? Trudimo se pružiti najbolju moguću kvalitetu proizvoda. Ako niste zadovoljni, kontaktirajte nas u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Pošaljite nam fotografiju proizvoda i objasnite u čemu je problem. Ponudit ćemo vam rješenje, bilo da je to popravak, zamjena ili povrat novca.
  8. Mogu li personalizirati više proizvoda odjednom? Da, možete personalizirati više proizvoda odjednom. Dodajte sve proizvode koje želite personalizirati u košaricu i slijedite upute za personalizaciju. Možete odabrati različit tekst i dizajn za svaki proizvod ili isti za sve proizvode. Cijena personalizacije se zbraja za svaki proizvod posebno.
  9. Mogu li personalizirati proizvod koji nije na vašoj web stranici? Nažalost, ne možemo personalizirati proizvod koji nije na našoj web stranici. Personaliziramo samo proizvode iz našeg web shopa. Ako imate posebnu želju ili ideju za personalizaciju, pošaljite nam upit i provjerit ćemo možemo li vam pomoći.
  10. Koje su opcije dostave i koliko koštaju? Nudimo više opcija dostave ovisno o vašoj lokaciji i željenom roku isporuke:
  • GLS dostava: 6,60 eura
  • Naknada za plaćanje pouzećem: +1,00 euro
  • Paketomat Box Now:  3,00 eura
  • Dostava Eurosenderom u Europu: 12-18 eura (ovisno o težini paketa)
  • Osobno preuzimanje: besplatno uz prethodnu najavu u našoj radionici u Virju.
  1. Kako ostvariti popust ili koristiti kupon kod? Ako imate popust ili kupon kod, možete ga unijeti na koraku plaćanja prije potvrde narudžbe. U polje za kupon kod upišite svoj kod i kliknite na “Primijeni”. Popust će se automatski oduzeti od ukupnog iznosa narudžbe. Možete koristiti samo jedan kupon kod po narudžbi. Kupon kodovi imaju rok trajanja i uvjete korištenja koje možete provjeriti na našoj web stranici.
  2. Kako ostaviti recenziju ili ocjenu proizvoda? Vaše mišljenje nam je vrlo važno i cijenimo vašu povratnu informaciju. Ako ste kupili neki proizvod na našem web shopu, možete ostaviti recenziju ili ocjenu proizvoda na stranici proizvoda. Potrebno je da odete na kupljeni proizvod i ispod opisa kliknete na “Recenzije”. Možete napisati svoje dojmove o proizvodu, ocijeniti ga zvjezdicama od 1 do 5 i dodati fotografiju ako želite. Vaša recenzija će biti objavljena nakon naše provjere.
  3. Kako se uključiti u program vjernosti i koje su njegove prednosti? Program vjernosti je naš način da vam zahvalimo što ste naši stalni kupci i ponudimo vam dodatne uštede i pogodnosti. Registrirajte se na našoj web stranici i preuzmite aplikaciju. S aplikacijom ćete dobiti povrat novca pri svakoj kupovini kod nas i kod tisuća drugih trgovaca partnera. Možete uštedjeti na raznim proizvodima i uslugama. Aplikacija vrijedi u 57 zemalja. Ne propustite priliku da postanete dio naše zajednice vjernih kupaca!
  4. Kako kontaktirati vašu službu za korisnike? Ako imate bilo kakvih pitanja, pritužbi ili pohvala, možete nas kontaktirati:

Radujemo se vašoj narudžbi i vašem mišljenju o našim proizvodima i uslugama! Hvala vam što ste odabrali naš web shop! 😊